יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

Purple look

Purple look

התלבטתי אם לפרסם את הפוסט הזה מכיוון שהצלליות בהן השתמשתי הן מפלטת* צלליות שיצאה במהדורה מוגבלת שכבר אינה זמינה.
לבסוף החלטתי בכל זאת לפרסם משתי סיבות: הראשונה - חשיפה לעוד חברה ולמוצרים שלה. והשניה היא שאני חושבת שרעיונות ללוקים ושילובי צבעים תמיד יתקבלו בברכה! 

*רק להבהיר עניין קטן*
למי שלא יודעת, ברמת העיקרון במקום פלטה אמורים להגיד פאלט (מהמקור באנגלית), אבל איכשהו השינוי הזה השתרש גם אצלי ואני בטוחה שעוד אצל רבות. ככה שתהיו בעניין שלא באמת אומרים ככה, אבל זה לא באמת מפריע לאף אחד :)

bareMinerals The September issue eyeshadow palette
כמו שציינתי מקודם, הפלטה הספציפית הזאת כבר לא זמינה, אבל, החברה הזאת מוציאה פלטות במהדורות מוגבלות כמה פעמים בשנה, ואם יוצא לכן להיות בחו"ל או להזמין דרך האינטרנט ומתחשק לכן צלליות חדשות - הייתי ממליצה לכן על הפלטות האלה בעיניים עצומות! הצלליות פיגמנטיות, מחזיקות מעולה, ולמרות שהן נראות קטנות - הגודל של כל צללית הוא גרם 1 (לעומת 1.5 של מאק), ולמי שהיא לא מאפרת מקצועית זה בוודאי יספיק.



באיפור הזה השתמשתי בשלוש הצלליות הימניות - הורוד הזהוב, הסגול הכמעט שחור ובמן סגול ורוד השלישי

לפני הכל - הפריימר הקבוע של טו פייסד

הצללית הזהובה על כל שטח העפעף ועצם הגבה

הצללית הסגולה בקפל

הצלליות המושחרת בשביל עומק בזווית החיצונית של העין

תיחום תחתון קודם עם הצללית המושחרת ואז עם הסגולה מעל

מסקרה + עפרון חום וזהו המראה הסופי
מראה מאוד קל לביצוע, קצת פחות מתאים ליום יום, ולדעתי יראה טוב במיוחד על עיניים חומות. במציאות הוא נראה קצת פחות כהה ממש שנראה בתמונה האחרונה והסגול הבהיר יותר נראה הרבה יותר חי.
מקווה שאהבתן וכרגיל אשמח לשמוע דעות,ביקורות והארות!


9 תגובות:

  1. הלוק הזה ממש לטעמי והוא משתלב נפלא עם צבע העיניים שלך!
    ואין לי בעיה להתאפר בצורה דומה לזה ביומיום... "יומיומי" זה שונה אצל כל אחד =)
    אגב, לדעתי יהיו לך יותר תגובות אם תבטלי את ה"אימות" שצריך להקליד כדי לפרסם הודעה... אני בקושי מצליחה לראות את המספרים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) והאמת שאני יצאתי עם האיפור הזה בצהריים לקניות ככה שאני בהחלט מסכימה איתך :) אבל איכשהו האיפור נראה לי טיפטיפה כבד לרוב האוכלוסייה חח

      מחק
  2. אמא'לה איזו עין מושלמת! (לא בפרחיות... באמת מבהיל כמה היא מושלמת)
    אהבתי את האיפור, פשוט אבל מלא דרמה ואני בעד כאלו גם ליומיום =)
    איפה שאר הפנים???

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תודה! שאר הפנים נשארו מחוץ לפריים בגלל סיבה פשוטה - רק העיניים היה מאופרות :)

      מחק
  3. איפור מהמם!!

    השבמחק
  4. מוכשרת שכמוך :)

    נ.ב יהיה קל יותר אם תבטלי את הרובוט מהתגובות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה גם על המחמאה וגם על העצה! ביטלתי :)

      מחק