יום רביעי, 2 בינואר 2013

2013 My Wishlist

2013 My Wishlist

קשה, קשה מאוד אפילו, לעדכן את הבלוג כשלא נמצאים בבית ו90% מהאיפור לא נמצא לידי. זאת הסיבה שבפוסט הראשון של השנה לא תמצאו את המוצרים שעשו לי את השנה (אכן, ממש קורע לב). אז כאלטרנטיבה הגיונית החלטתי לפרסם במקום מה שהיה, מה אני רוצה שיהיה בשנה הבאה.
זאת לא בדיוק רשימה שתשאר בגדר משאלה, כי אני די בטוחה שבסוף השנה המוצרים האלה יהיו אצלי + נזק קטן בבנק (דחוף גמילה).

יש לי הרגשה שזה הולך להיות ארוך, אז יאללה מתחילים!

אז איך אפשר בלי מאק? 
הרבה כבר הבינו עד כמה פריימר עיניים יכול לשדרג מראה של צלליות, אבל הרגשתי שבשביל הצלליות הכהות יותר אני צריכה משהו שיותר יקבע את הצבע, והפיינטפוט של מאק נראה לי כמו המוצר שיעשה את זה הכי טוב. מבחינת הצבעים? משהו נייטרלי ולא שימרי. למשל soft ochre או painterly.

Mac paint pots מפה
מברשות של מאק - טוב כאן יש לי קצת בעיה, כי בגדול אני לא רואה לנכון להוציא סכומי כסף כאלה גדולים על מברשות, בוודאי לא כשיש תחלופות לא פחות טובות היום בשוק, אבל, כנראה שיש גם פה את היוצא מן הכלל ואיכשהו עכשיו אני פשוט חייבת (קצת מצחיק להגיד חייבת במקרה של איפור, זה לא שהעולם יתמוטט אם לא יהיה לי את המברשת הזאת, אבל אני בטוחה שהמכורות בינינו יסכימו איתי) את ה-217, מברשת טשטושים. אני מאוד אוהבת לצפות בסרטונים ביוטיוב (אולי אעשה פוסט מיוחד על המומלצים, או יותר נכון, המוממלצות שלי) והמברשת הזאת עושה פשוט עבודה מדהימה!

?!מהאתר של מאק. מה הקטע עם הרקע השחור

רציתי להוסיף גם את הלקים ההולוגרפיים של פופה, אבל הכמות שלהם כל כך מזערית! ככה שאני אצטרך לחפש משהו זמין יותר.

הפריימר הירוק של פופה - הדעות לגביו קצת חלוקות, אבל לי יש הרגשה שאני מאוד אוהב אותו. למה דווקא הירוק? כי יש לי את הירוק של סמאשבוקס ואני באמת מרגישה שזה עוזר לסתור את האדמומיות בפנים.

מהאתר הרשמי של פופה

קרליין - אני חייבת להגיד שהאופן בו אני רואה את החברה הזאת השתנה ב180 מעלות בשנה האחרונה. המוצרים הרבה יותר מעניינים ואיכותיים וכייף לראות חברה שלוקחת את עצמה בידיים ומתעדכנת!
*עדיין* לא יצא לי לנסות את הסמקים מהסדרה החדשה של הקולור בלאש, אבל מהסקירות הרבות (אולי רבות מדי?) שיש עליהן אונליין, יש כמה גוונים שמאוד הייתי רוצה לנסות! סמקים בגימור מאט יראו טוב כמעט על כל אחת, למרות שהצבעים נראים כיותר מתאימים לנשים עם עור בהיר יותר.

מהאתר של קרליין
ה-BB cream החדש של סמאשבוקס שהצליח לסקרן אותי, מהתגובות עליו נראה בדיוק כמו מה שאני מחפשת. הבעיה? המחיר :(

מהאתר של סמאשבוקס

המוצר הבא הוא דוגמה טובה לכמה שפרסום באינטרנט הוא יעיל. לפודרת קונסילר הזאת נחשפתי מקריאת סקירות שונות ברחבי הבלוגיה, ומה אני אגיד? זה עבד! הפודרת קונסילר halo של מינרלז נראית לי כמו המוצר שלא חשבת שאת צריכה, אבל ברגע שיש לך אותו, את מבינה מה פספסת. האם אני צודקת? אני מניחה שאני אגלה את זה בחודשים הקרובים, כשאני אקבל חשק להזמין משהו אונליין. סקרניות? לאתר החברה.

משהו שנמצא אצלי ברשימה כבר די הרבה זמן האמת, ואיכשהו לא יוצא לפועל. תהרגו אותי, אבל אני הרבה יותר אוהבת ומתחברת לקניות פיזיות ולא אונליין (למרות היתרונות הרבים של העניין). בגלל זה, יש עוד כמה מברשות Real Technques שמחכות לי. ואם לפרט אז: האקספרט בראש המעוללת וה-core collection שכולל בתוכו 4 מברשות, וכן איכשהו אני מרגישה שאני חייבת את כולן. להשיג דרך האתר הזה.

IHerb
IHerb
ולסגור את הרשימה, אחת מפלטות הצלליות הצבעוניות שאורבן דיקיי יוציאו השנה. מכירות את זה שכל הצלליות שיש לכן מרגישות נייטרליות ובא לכן להוסיף קצת צבע? אז זה בדיוק המקרה. כמו זאת למשל, מינוס השורה התחתונה של הצלליות הבהירות, שונאת שתוקעים אותן בכל פלטה שוב ושוב, למרות שבעניין הזה אני כנראה במיעוט. סווטצ'ים כאן, ונכון שרק הכחול הבוהק הזה שווה את הרכישה?!
 מהאתר של ספורה The Vice Palette
זהו עד כאן, והרשימה נראית לי בהחלט צנועה והגיונית (מותר לחיות בסרט). במה בא לכן להתחדש השנה?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה