יום רביעי, 9 בינואר 2013

המאכזבים

עדכון מהווישליסט - אפשר לסמן וי על שלושה מוצרים כבר :)

הפוסט הנוכחי יוקדש למוצרים שחבל שקניתי D: להגנתי אני חייבת לציין שזה היה די מזמן ועכשיו אני דואגת לבדוק ביקורות לפני שאני רוכשת משהו, וממליצה גם לכן כדי להמנע מעוגמת נפש (ממש)..

אז המוצר הראשון הוא ברונזר, אם אפשר בכלל לקרוא לו ככה, של מייבילין מהסדרה של Fit Me בגוון light bronze. קניתי אותו בחורף כשרציתי משהו לא כהה מדי. מה שקיבלתי בפועל זה ברונזר שכל כך בהיר שאני נשבעת שלבנות עם גוון עור טיפה יותר כהה משלי יוכל לשמש כצללית מאירה. כאן האכזבות לא נגמרות. המרקם שלו גירי והוא אפילו לא נמרח בצורה אחידה. בקיצור על הפנים.


הברונזר

הסווטצ' - רואים למה התאכזבתי?
המוצר הבא הוא סומק של Golden Rose בגוון מס' 7, חברה שאם אני לא טועה נמכרת במשביר לצרכן, וזאת ההכרות הראשונה שלי עם המוצרים של שלה. הסומק אפוי ושימרי, בגוון ורוד בהיר שחשבתי שייתן הארה יפה - מן הכלאה עם היילייטר. בפועל הסווטצ׳ שלו עדיין נראה נחמד, אבל על העור הוא פשוט נעלם! וניסיתי להעמיס ממנו אבל הוא פשוט לא מחזיק על העור. אכזבה..
הסומק שנראה יפה באריזה
עדיין נראה נחמד על האצבע
!והופ - נעלם על היד
 מוצר נוסף בגזרת השימרים - השימר המינרלי של ביוטיקייר בגוון 03. באריזה נראה מבטיח, הגוון הוא מן ורוד  עתיק עם מעט גוון אפרסקי ונגיעות שימר זהוב (נשמע מעולה בתיאוריה, נכון?). בפועל זה פשוט לא מוצר מוצלח. הגוון הורוד נעלם על העור וכל מה שנשאר הוא שימר שלא גרוס מספיק דק ומתקבל כמו ערימת נצנצים על הפנים ונראה מאוד לא מחמיא.


השימר של ביוטיקייר

השימר
ועכשיו לשני מוצרים שלא טובים בפני עצמם, אבל הפעם יש מה לעשות איתם.

הראשון הוא המסקרה של לנקום Définicils Precious Cells בגוון שחור. אז מה לא אהבתי? את המברשת ואת החומר עצמו. המסקרה פשוט לא עושה כלום לריסים שלי, מלבד לצבוע אותם. הפורמולה שלה מאוד נוזלית ורטובה וברגע שמנסים להעמיס שכבות, הריסים פשוט נדבקים אחד לשני. מה כן אהבתי? העמידות שלה טובה, היא לא נמרחת ועם זאת יורדת בצורה קלה עם מסיר איפור. מה אני עושה איתה עכשיו? בכלל הפורמולה שלה, אני משתמשת בה כשכבה ראשונה לפני המייבלין קולוסל שלי שמתחילה להראות סימני גסיסה. המייבלין מפרידה את המעט ריסים שהדביקה הלנקום, והלנקום מפצה על היובש של הקולוסל שאני מאוד אוהבת ולא רוצה להפרד ממנה :(
המסרקרה של לנקום
המברשת מקרוב
אגב, בהתחלה חשבתי שתוך חודש-חודשיים הלנקום תתייבש טיפה ותהיה יותר נוחה לשימוש, אבל זה לא קרה. הפורמולה נשארה אותה פורמולה נוזלית ומדביקה.
והמוצר השני בנגזרת ה"ניתנים להצלה" והאחרון לפוסט הזה - הצללית יחיד של בורז'ואה בגוון 07. מופתעות קצת? גם אני הופתעתי בהתחלה בעיקר משתי סיבות. הסווטצ' שלה על האצבע נראה נחמד. והסיבה והעיקרית היא שבזמנו כשהצלליות האלה הושקו בארץ, כמעט כל הבלוגריות ללא יוצא מן הכלל היללו אותן ואת הפיגמנט שלהן. בפועל? הצללית גרועה.. את המסקנות אתן יכולות להסיק לבד :)


באריזה הצללית נראת נהדר, בעלת צבע ירוק מושחר כזה שהיה נראה לי מושלם למעושנים.
הצללית של בורז'ואה
בסווטצ' על האצבע הצללית עדיין נראת די נאמנה לצבע באריזה. תארו לכן איך התאכזבתי כשגיליתי שעל העיניים היא מתקבלת בערך ככה:

מה זה? איפה הצללית? איפה הצבע הירוק? בקיצור לא פיגמנטית ולא נעליים.
למרות האכזבה לא ויתרתי וניסיתי להשתמש בה מעל בסיס שחור. דווקא שם הירוק שלה כן יוצא החוצה ומתקבל צבע יפה, בדיוק כמו זה שציפיתי לקבל בהתחלה, ככה שלא הכל אבוד ועדיין ניתן להוציא ממנה צבע. אם זאת, צללית שלא עומדת לשימוש בפני עצמה - נכשלת כמוצר.

זהו עד כאן, אשמח לשמוע אם היו לכן חוויות שונות משלי עם המוצרים האלה.



 

2 תגובות:

  1. הופתעתי לשמוע על המסקרה של לנקום, אמא שלי משתמשת בה שנים ולא מוכנה לנסות אפילו שום דבר אחר.
    אבל לה באמת יש ריסים יפים שלצערי לא ירשתי ממנה :), אז אולי לאלה שמחפשות את המסקרה שנותנת הארכה ווליום היא באמת לא מתאימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה, כי הריסים שלי צריכים גם הארכה, גם נפח וגם עיגול לצערי :(

      מחק