יום חמישי, 10 בינואר 2013

טוטאל לוק - לנקום

פוסט ראשון בסדרת הפוסטים של טוטאל לוק - כאתגר קטן לעצמי החלטתי לעשות סדרה של פוסטים שבהם אני אשים דגש על איפור במוצרים של חברה מסויימת + רמאות בדמות מוצרים משלימים מחברות אחרות (כי מה לעשות, לצערי עדיין אין לי מליונים בבנק).

הפעם אני אתמקד במוצרים של לנקום. לפני כמה שנים המוצרים היחידים של לנקום שהכרתי היו המסקרות שלהן, ומאז לאט לאט נחשפתי לעוד מוצרים, בעיקר אחרי גילוי הטיינט מירקל (המושלם!).

אז יאללה מתחילים...

האיפור עצמו יצא לי לא חורפי בעליל, אבל זה המקסימום שיכולתי להוציא מהצלליות לנקום היחידות שיש לי.

התחלתי את האיפור מפריימר של לוריאל Magic Perfecting Base.
מעליו הונח מייקאפ של לנקום ה-Tient Miracle בגוון 02. מה יש עוד להגיד על המייקאפ הזה? מייקאפ נהדר! כיסוי בינוני, נותן גימור זוהר טבעי. על העור המעורב שלי אמנם לא נכנס לקטגוריית העמידים, אבל עדיין מחזיק מעמד יפה. הריח שלו נעים והאריזה בדיוק כמו שאני אוהבת - שקופה לגמרי ככה שרואים את הגוון ועם משאבה.


את הנחת הצלליות הקדימה השגרה של קורטור לעניים + פריימר (בובי בראון וטו פייסד בהתאמה).
המשכתי הלאה עם עפרון גבות של לנקום בגוון natural blonde, הגוון הכי בהיר בסדרה. מאוד מאוד נדיר לדפוס אותי בלעדיו, ולפעמים זה אפילו המוצר היחידי שבו אני משתמשת לפני שאני יוצאת מהבית (אוח, העצלנות...). העפרון הזה מדהים מכל הבחינות! נראה טבעי על גבות, מחזיק מעמד והצבע שלו מתאים לי בול. אם עדיין לא מצאתן את העפרון המושלם, אני ממליצה לכן לבדוק אותו.



עוברים לצלליות. האיפור עצמו מאוד פשוט, השתמשתי בו בשלוש צלליות בודדות של לנקום: הבהירה ביותר pink  pearls, השימרית pinc zinc והסגולה drama.


הסגולה מקרוב - עם גוון כחלחל
הצלליות עצמן נחמדות סה"כ, אם זאת, עוד קצת פיגמנט לבהירה ולסגולה היה עושה רק טוב.
את הצללית הבהירה הנחתי על כל העפעף. את השימרית על ה2/3 הקרובים לאף, ואת הסגולה ב1/3 הנותר. בפועל עם הטשטושים היחס בין הצלליות נראה יותר כמו חצי חצי.

בכיוון השעון מהשמאל העליון
הוספתי אייליינר של מייבילין ה-liner express בגוון שחור, ועפרון עיניים שחור של קרליין במעקה העין. בתור מסקרה השתמשתי בדפניסילס שסקרתי פה, בשילוב עם ה-colossal הצהובה של מייבילין.


הסומק שבו השתמשתי הוא גם כן של לנקום, שאני לא יודעת אם עדיין ניתן להשיג אותו, בגוון aplum. לסומק יש גוון שנורא נורא קשה להעביר בתמונות, מן ורוד עתיק מלוכלך עם נגיעות סגולות. הסומק לא פיגמנטי בטירוף, למרות שבשבילי זה לא בדיוק חסרון, כי אני במילא שמה סמקים בכמות זעירה.


לא מטושטש ומטושטש עם אצבע
לסיום הפנים הוספתי את הברונזר hoola ואת ה-high beam כהיילייטר, שניהם של בנפיט.

ולסיום כל המראה השתמשתי בגלוס סגלגל של לנקום בגוון מס' 328. אני מאוד אוהבת את הגלוסים מהסדרה הזאת. הגלוס עצמו אמנם לא אטום, אבל כן נותן גוון יפה, המרקם שלהם לא דביק מדי ואני גם אוהבת את המברשת שלו. אני מתכננת לקנות עוד כמה גלוסים מהסדרה הזאת. 


האפליקטור

וככה זה נראה ביחד (בתאורות שונות - קר, חם ופלאש):




זהו עד כאן, מוזמנות לשתף לגבי מוצרי לנקום אהובים!


11 תגובות:

  1. האיפור מהמם ואת אפילו יותר מהממת! האייליינר ממש מחמיא לך :)

    השבמחק
  2. מדהימה ביופייך, איפור בטוב טעם. פשוט מהמם!

    השבמחק
  3. אייליינר מושלם. כל הכבוד!
    עם איזו מברשת את מציירת אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! זה האייליינר של מייבילין ה-liner express - המברשת בידית :)

      מחק
  4. אהבתי :-)
    האיפור מחמיא ואת- כה יפייפיה!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. גיליתי עכשיו את הבלוג שלך ואת יפה אמיתית! לנקום הוא לא אחד ממותגי האיפור שממש מלהיבים אותי, אבל בהחלט הצלחת להוציא מהמוצרים שלהם כאן אתה המיטב. איפור העיניים פשוט אך מדוייק ותמיד מחמיא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) לצערי גם אני לא נופלת מרוב המוצרים שלהם..

      מחק