יום רביעי, 13 בפברואר 2013

זה מול זה - מסקרות

והפעם - מסקרות עם מברשות גדולות: דיוה'ס לאשס של פופה מול bad gal של בנפיט.


כמו שאפשר לנחש, ה-bad gal היא מוקטנת אז לא להיבהל מהגודל שלה:)

אני אתחיל מה-bad gal:


כאמור, מסקרה של בנפיט, ומפה כבר אחד החסרונות שלה - היא לא נמכרת בארץ, אז זה או לקנות בחו"ל או להזמין דרך האינטרנט.
כשפתחתי אותה בפעם הראשונה היה נדמה לי שכמעט ואין חומר על המברשת (מה שאי אפשר להגיד על פופה, כמו שתראו בהמשך) ולקח לה כמה שימושים בשביל להעמיס מספיק חומר על הריסים, ככה שבשימושים הראשונה הרגשתי שהיא לא עושה כלום. אבל כרגיל עם מסקרות, אחרי שבועיים שלוש היא פתאום הפתיעה (מה הסיפור עם זה במסקרות?).
המברשת שלה באמת גדולה, ואפילו שלי דר"כ אין בעיה עם מברשות גדולות ואני אפילו מעדיפה אותן, הזאת של בד גאל גם ארוכה יחסית לאחרות, מה שקצת הקשה על מריחה של הריסים התחתונים.

משמאל לימין: ללא מסקרה, שכבה אחת, שתי שכבות +שכבה על הריסים התחתונים



מבחינת ביצועים: די אהבתי את המראה הסופי שמתקבל איתה, לא דרמטי מדי, אבל כן מודגש והיא אפילו מצליחה לעגל את הריסים הישרים שלי.
מבחינת עמידות והסרה: עליי עמידה יחסית, השחור לא מרוח בסוף היום (אבל המזג אוויר בחוץ גם לא בדיוק קייצי) וההסרה שלה רגילה - יורדת בקלות עם מסיר דו פאזי.
ובקצרה: אחלה מסקרה, טיפטיפה צריך להתרגל למברשת, מדגישה את הריסים, אבל דרמה אין פה.

הדיוה'ס לאשס של פופה:


את המסקרה הזאת ניתן להשיג בארץ בסופר פארמים למינהם, וגם לרוב יש עליה הנחות.
המברשת שלה היא גם מאוד גדולה! אבל משום מה הסיבים פחות מסודרים ונראים די בבלאגן.


אני רכשתי אותה אחרי שראיתי אותה על חברה והיא עשתה לה ריסים מדהימים. ומה? די התאכזבתי. החסרון העיקרי מבחינתי הוא כמות החומר *העצומה* שיש על המברשת! כל פעם שאני מוציאה אותה מהטיובה עוד ועוד חומר מצטבר על המברשת, שכמובן אח"כ עובר אליי לריסים. המסקרה מעבה ומאריכה אבל ממש לא מפרידה ואפילו די מדביקה את הריסים:/
תראו בתמונה את ההצטברות של החומר - הסיבים פשוט נדבקים בקבוצה.


אני מאוכזבת בעיקר כי חיפשתי מסקרה דרמטית - ובמקרה של פופה, שתי שכבות או יותר והריסים לא נראים מופרדים כ"כ, ככה שאני אשתמש בה כמסקרה יומיומית, בעיקר בגלל שהעמידות שלה עליי טובה והיא לא מתפוררת בסוף היום אבל אני עדיין בחיפושים אחרי ה-אחת לערב.
ההסרה שלה גם כן רגילה ויורדת בלי בעיות עם מסיר דו-פאזי.
ובקצרה: יותר מדי חומר, לא רוצה לחשוב איך היא תתפקד עוד חודש :( מי שרגילה למרוח שכבה אחת וזהו - כדאי לבדוק.

משמאל לימין: ללא מסקרה, שכבה אחת, שתי שכבות +שכבה על הריסים התחתונים
שתי המברשות:

המברשת של פופה יותר נוחה לי למריחה, כנראה בגלל שהיא קצרה יותר משל בנפיט.

האפקט של שתיהן די שונה, למי שמחפשת מראה יומיומי הייתי ממליצה ללכת על הבד גאל, ומי שרוצה יותר דרמטי ופחות הפרדת ריסים - ללכת על הפופה.
אני עדיין אמשיך לחפש את המסקרה המושלמת בשבילי:)

אם יצא לכן להשתמש באחת מהן, אני אשמח לשמוע!



2 תגובות:

  1. היי!

    גם לי הייתה מסקרה כזאת שיוצאת עם המון המון צבע... מה שאני ממליצה זה פשוט לקחת נייר טישו ולנגב אותה לחלוטין מהצבע, ואז לטבול פעם אחת, היא תצא יותר מוכנה לשימוש ופחות תדביק את הריסים זה לזה!

    :)

    את מהממת

    השבמחק