יום חמישי, 23 במאי 2013

קצת קייץ, קצת שמש והרבה זהב עם שני מאפרים מוכשרים!

הפוסט הזה הוא אחד הפוסטים שהיה לי הכי כייף להכין/להשתתף בהכנה שלו, כי הפעם, חוץ ממני, הוא גם כולל שני מאפרים מוכשרים - תמר (אבוי לכן אם עוד לא הכרתן את הבלוג שלה) וקוב, שמדי פעם מופיע בבלוג של תמר וכל פעם מפציץ באיפור אחר. 
אם ראיתן קצת תמונות מהעבודות שלהם, אתן יכולות להבין למה פיזית קפצתי משמחה כשהרעיון לעשות הפקה ביחד עלה!

האיפור של קוב התחיל מאזהרה שאיפור ביוטי טיפוסי זה לא יהיה (כמו שתוכלו להתרשם בהמשך). אני כמובן הייתי שמחה לתרום את פרצופי גם לאיפור ליצני מידיו, וגם היה נורא מסקרן אותי לראות משהו שהוא קצת מעבר לאיפור שאני רגילה אליו.

אז לפני שאני אספר על האיפור, אני חייבת להגיד שהרבה יותר קל לאפר את עצמך, מאשר לתת לאחרים לאפר אותך. בעיקר כי מסתבר שהעיניים שלי לא כל כך אוהבות מסקרה מידיים זרות :( מה שבא לביטוי במצמוצים מעצבנים וקצת מריחות מסקרות (סליחה קוב). עם זאת, יש משהו נורא מרגיע וכמעט טיפולי כשמישהו אחר מאפר אותך, כמעט כמו טיפול פסיכולוגי ;)

אני חושבת שבמקרה של האיפור הזה, לגמרי עדיף לתת לתמונות לדבר בעד עצמן, כי לתאר במילים זה מאוד מאוד קשה - כשראיתי את התמונות המוכנות, האסוציאציות הראשונות שקפצו לי לראש זה קיץ, שמש, מן מראה מפוסל ומלא מלא זהב.

איפור - קוב לובס

איפור - קוב לובס

אני מאוד מאוד אהבתי את חום שיוצא מהתמונות, את ההצללות המודגשות ואת הארות שמדגישות את המראה המפוסל, ואני בטוחה שאי שם יש איזה פסל יווני עתיק שנראה ככה (ואם לא, אז יוונים - פספסתם!).

איפור - קוב לובס

התמונה העליונה הזאת, ועוד אחת שתראו בהמשך, הן שתי התמונות האהובות עליי מההפקה. למה זה קצת מוזר לי? כי התמונה העליונה גורמת לי לחשוב על זריחה, ודווקא התמונה השניה - מזכירה יותר שקיעה.

הלוק השני שעליו הייתה אחראית תמר לקח כיוון קצת יותר דרמטי.
מכירות את החוק של או עיניים מודגשות או שפתיים מודגשות? אז לא אצלנו ;) מה שבתיאוריה נשמע מאוד מאוד עמוס (כי תוסיפו לזה את ההצללות החזקות) התקבל בתמונות כמראה נורא עוצמתי, חזק ועם נוכחות.

איפור - תמר רוזנטל

לאמיצות שביניכן - אני הייתי מאמצת את המראה הזה בשמחה, מינוס הקונטור, שנראה לי שלא היה משתלב לי טוב בארוחת שישי עם המשפחה של הבעל P:

איפור - תמר רוזנטל

איפור - תמר רוזנטל

אבל אם כבר מדברים על דגשים לאימוץ - הזהב שתמר הוסיפה לשפתיים הקפיץ לגמרי את הצבע האדום, וגם אם בתמונות קצת יותר מרחוקות קשה לשים את האצבע על מה בדיוק קורה שם - לדעתי דווקא התוספת הקטנה הזאת של הזהב מתחברת לשאר הפנים ולאפקט הכללי המתכתי-הזהוב.

איפור - תמר רוזנטל

למרות שהיה לי קשה לבחור את התמונות שהכי אהבתי (קצת כמו לבחור בין רובי וו לליידי דנג'ר למכורת אודם אדום חח) , מבחינת תמונות אהובות - אז זאת האהובה עליי מהאיפור של תמר - הרגשה של יום קייצי שנגמר. איכשהו שתי התמונות התחברו לי להתחלה של יום ולסופו.

על הצילום המדהים (מאוד!) הזה היה אחראי איתי בן שמחון, ובנימה קצת יותר אישית הייתי רוצה להגיד שפשוט נהניתי מכל רגע ביום הזה! מעבר לכשרון לאיפור (שלפי ההכרות הוירטואלית בינינו - כבר ידעתי שהוא שם), גיליתי גם אנשים מקסימים ומצחיקים, ואפילו זכיתי לחטט להם קצת בתיקים ולראות ולנסות מוצרים שלי אין, ומה יכול להיות יותר כייף מזה לבלוגרית איפור בכללי, ולמכורת איפור כמוני בפרט :)? 

לפוסט של תמר על הצילומים, קליק כאן.

אז שוב, אני מודה לקוב ולתמר על ההזדמנות להביא לקוראות הבלוג משהו קצת שונה ומעבר למה שאני כותבת בדרך כלל, וכמובן שאני אשמח לשמוע מה דעתכן על ההפקה? לאיזה חלק הכי התחברתן והכי הכי אני סקרנית לדעת מה הדבר הראשון שעלה לכן לראש כשראיתן את התמונות?


20 תגובות:

  1. WOW! איזו הפקה כייפית ומדהימה! שניהם כל כך מוכשרים והחיבור איתך ועם הצלם פשוט מהמם!!! שאפו וכל הכבוד לכולכם :)

    השבמחק
  2. מדהים!!!
    אין ספק שמדובר כאן בשני מאפרים מוכשרים ואישית התחברתי מאוד לאיפור של תמר - דווקא בגלל שהוא נוגד את "חוקי" האיפור הסטנדרטיים, קרי הדגשת גם העיניים וגם השפתיים והצללות חדות ובולטות,
    וכמובן שלא מזיק בכלל שאת פשוט מהממת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      וכן, לדעתי הרבה פעמים מראה שאולי ביום יום היה מתנגש כביכול בחוקי האיפור, יראה טוב בצילומים (לא הזיק גם שתמר מוכשרת בכללי, כן?)..

      מחק
  3. מהממת :-) הצילומים והאיפור יפים מאד, ואחלה דוגמנית ;-)

    השבמחק
  4. מהמם ביותר. נורא כיף לעבוד אתם והתוצאה נכרת ונפלאה. מקסים.

    השבמחק
  5. את מהממת !! וכיף תמיד לראות לוקים שונים שלך :)
    אהבתי את השיתוף פעולה, האיפור והצילומים יצאו מדהים ! וגם מאוד נהניתי לקרוא על החוויה האישית של כל אחת מכן ביום הזה.
    לחטט בתיקי איפור של אחרים זה אחד התחביבים הגדולים שלי ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! והיה לי ברור שהרבה יוכלו להזדהות איתי לגבי החיטוט תיקים חח! כייף לא נורמלי, ועוד תוסיפי לזה את הצילומים ואת האנשים המדהימים, וקיבלת יום מושלם:)

      מחק
  6. האסוציאציות שקיבלת מהתמונות פשוט גאוניות. עניין הזריחה והשקיעה ממש מרגש, והקטע עם הפסל היווני פשוט נכון וגאוני.
    מאוד אהבתי את הפוסט שלך. כיף לקרוא על החוויה שלך.
    גם אני נהנתי מכל השניה, כיף להכיר אותך ולעבוד איתך והיופי שלך נטול רבב, תענוג!

    השבמחק
  7. כמה שאת יפה, כמה שההפקה הזאת יפה ומיוחדת. כל הכבוד לכולכם!

    השבמחק
  8. ממש נקרא שהיה לכם כיף אדיר, והתמונות מדברות בעד עצמן.
    מאוד אהבתי את השפתון האדום עלייך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, באמת נהנו מאוד, אני שמחה שזה בא לביטוי!

      מחק
  9. ביקורת לטוב ולרע - לפה שלך יש צורה מאוד הזויה, כשאת סוגרת אותו הוא נראה נהדר! כשאת פותחת אותו וחושפת את השיניים, נראה מזעזע!!! תסגרי את השפתיים ולא רק שהן נראות גדולות יותר סגורות הן גם נראות טוב יותר!
    באופן כללי את מאוד יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      אני אתחיל מזה שמאוד קשה לי עם ביקורת מהסוג הזה, כי את/ה מדבר/ת על תווי פנים שאין לי אפשרות או רצון ,לצורך העניין, לשנות (אלא אם כן הייתי בקטע של ניתוחים פלסטיים, ואני לא..).
      היות וזו לא התגובה הראשונה על הנושא שאני מקבלת (ורק אלוהים יודע למה מכל ההפקה הזאת - זה מה שאנשים בוחרים להתייחס אליו) - אני אתייחס לעניין באופן חד פעמי - זאת צורת השפתיים שלי - הן באופן טבעי מגיעות ככה לא סגורות ולא תמיד בא לי לכווץ אותן בתמונות בשביל לסגור אותן לגמרי..

      מחק