יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

סקירת שפתוני רימל שלי

אני אתחיל מהתירוצים למחסור בפוסטים :(( מלבד העומס יתר בלימודים, הדבר העיקרי שמונע ממני לצלם פוסטים נורמליים זה בעיקר המזג אוויר הסתוי, ובפרט המחסור באור שמש נורמלי! אני לגמרי צריכה להוסיף לרשימת הקניות שלי תאורת יום טובה, עד אז, התדירות של הפוסטים תשאר תלויה בשמש ;)

הפעם הכנתי פוסט על שפתונים של חברת רימל הבריטית שברשותי :)
היות והדגש הפעם הוא על השפתיים, אני לא אפרט יותר מדי על שאר האיפור בפנים ואעבור על איפור העיניים בקצרה!

חמישיית הרימל שלי
את העיניים התחלתי מפריימר עיניים של טו פייסד כרגיל, והמשכתי עם צללית חומה מאט מפלטת הנייקד מטושטשת בקפל.


בעצם הגבה הנחתי את צללית בהירה בגוון Virgin מהנייקד גם כן.



על החלק הריק של העפעף הנחתי פיינטפוט של מאק בגוון Chilled on ice, שאמנם נראה יפה אבל לא הכי קל לעבודה..



לתיחום העין השתמשתי בג'ל ליינר בגוון חום של ביוטיקר שקיבל מרקם מעט גבשושי בגלל הבסיס של הפיינטפוט והחלקיקי שימר שבו. עד כה, אגב, אני מאוד מרוצה מהביצועים שלו, ומתחרטת שלא קניתי גם את הגוון השחור.



טשטשתי את הליינר בתיחום התחתון עם צללית מאט בגוון חום כהה, הוספתי מסקרה, ואחרי כל הסיפור של קונסילר/פודרה וכל הסיפור ככה העיניים נראו בסוף:



ועכשיו לשפתונים :)
דבר ראשון שאני חייבת להגיד - רימל זאת החברה הכי לא עקבית שיצא לי להכיר! לכל שפתון יש ריח שונה, חלק מהשפתונים ממוספרים ולחלק יש שמות (וההבדלים האלה קיימים גם בתוך אותה הסדרה) וגם המריחה של כולם לא אחידה, אבל היי, רובם עדיין מעולה ובמחיר שווה! יש עליהם מבצעים טובים בפארמים אבל גם ברשת אפשר להשיג אותם במחירים נמוכים.

השפתון הראשון של רימל שרכשתי היה הגוון הורוד בשם Nostalgia 022. 


רימל 022
בדיעבד, זה שפתון שיוצא לי להשתמש בו פחות מהשאר, כי יש בו מעט "פנינתיות", למרות שבתמונות זה לא נראה. המרקם שלו לא סופר חלק ועל שפתיים יבשות הוא לא תמיד יושב טוב, אבל סה"כ גוון נחמד ויחסית יומיומי למי שלא אוהבת ניודים.



השפתון הבא הראשון מבין השניים שרכשתי מהקולקציה של החדשה יותר של קייט מוס לרימל, גוון קורלי מס' 110.


רימל 110
הקולקציה אמורה להיות מאט, ובכן, הדגש על "אמורה". כי לא מאט ולא נעליים! המרקם שלו הוא יחסית לחותי, מזכיר את מרקם Satin של שפתוני מאק, ובכללי מאוד נוח ללבישה על השפתיים. לשני השפתונים מהסדרה הזאת יש ריח מאוד דומיננטי, לי הוא לא מפריע, אבל אם אתן מתכננות רכישה אונליין ורגישות לריחות הייתי בהחלט ממליצה לתת לו הסנפה קצרה בפארמים לפני הזמנה.
מאוד פיגמנטי (מכנה משותף לכל השפתונים שלהם) ונמרח בקלות על השפתיים, ובכללי גוון קייצי יחסית וכייפי!



הגוון השני מהסדרה של קייט הוא אדום קלאסי בגוון Kiss of life 111.


רימל 111
מה אני אעשה, יש לי נקודת חולשה לשפתונים אדומים! דעתי עליו זהה לדיעה לגבי השפתון הקודם מאותה הסדרה: צבע פיגמנטי, מריחה נוחה וריח חזק.
מי שמחפשת אדום קלאסי - ממליצה לבדוק אותו, נראה נהדר על השפתיים ולי בזמנו עלה בסביבות ה-6$ מאסוס.



השפתון הבא מגיע מהסדרה הקודמת של קייט מוס, בגוון 06.


רימל 06
אחד השפתונים האהובים עליי לעונות החמות! סופר פיגמנטי וקרמי והגוון שלו הוא מן ורוד עם מעט קורליות, ובמציאות הוא נראה הרבה יותר בוהק, ככה שאת הצבע שלו קשה להעביר בתמונות והוא לגמרי תלוי תאורה.
מראה נוסף איתו תוכלו למצוא בפוסט הזה שכתבתי.



ואחרון חביב הוא מן גרסה מעט יותר בוגרת ומתוחכמת לשפתון הקודם, בשם In vogue 038.


רימל 038
השפתון הזה הוא קצת יותר ורוד וקצת יותר כהה מחברו הקודם, וללא ספק שפתון עם נוכחות!
מריחה אחת מספיקה בשביל לקבל צבע רווי על השפתיים, והמרקם הקרמי שלו לא יוצא דופן משאר השפתונים.
בקיצור, אחלה שפתונים יש לרימל, אי אפשר למצוא דבר אחד רע :P



לגבי העמידות - כל השפתונים הם בעלי אותה העמידות: לא רעה בשתיה ומחזיקים מעמד מעולה אם לא נוגעים בהם, אבל כן יורדים עם אוכל, ובכללי עמידים עד כמה ששפתונים קרמיים יכולים להיות עמידים או במילים אחרות, כן צריך יהיה לחדש אותם פעם, פעמיים במהלך היום, אבל באמת לא נורא אם אתן לא חובבת מאט במילא.

סווטצ'ים של השפתונים בתאורות שונות (משמאל לימין לפי סדר ההופעה שלהם בפוסט):





בשורה התחתונה: שווה! יש להם מגוון די גדול של צבעים, ואם אתן חובבות של המרקם הקרמי - אז בכלל!

שאר המוצרים בהם השתמשתי:




זהו עד כאן, אשמח לשמוע על השפתונים שלהם שיש לכן ואתן אוהבות וגם לאיזה מאלו בפוסט הכי התחברתן :)



8 תגובות:

  1. אני לא יודעת איך יש לי רק אחד שלהם. אבל היום יש 30% הנחה על ביוטי באסוס.... :-)

    השבמחק
  2. יש לי את 06 מהסדרה של קייט מוס ואני ממש אוהבת אותו! כל פעם אני גם טורחת לציין זאת :) בהחלט חלק מהשפתונים שלהם לא מתאימים לשפתיים יבשות

    השבמחק
  3. יש לרימל כמה וכמה הברקות, למשל מסקרה ;)
    אהבתי את השפתונים מהסדרה השחורה של קייט, יש לי שלושה, האדום 01 הכי קלאסי שיש, 08 - ניוד קצת ורוד, שימויש עד מאוד ו 12 שהוא רק לקיץ

    מהסדרה האדומה של קייט רכשתי את גוון 101 שאאל"ט לא במגוון פה בארץ, הוא ורד מאט, וכך גם מתקבע על השפתיים, לא מייבש והעמידות שלו מכובדת ממש. לדעתי זה תלוי גוון (אני לא סובלת מיובש בשפתיים).

    הכל הולם לך, יש לך יופי חינני שמשתלב. אך יותר מכולם אהבתי את האחרון.

    השבמחק
  4. טוב אני הולכת לנצל את מבצעי הבחירות במשביר בשביל לנסות קצת מהשפתונים של רימל:)

    השבמחק
  5. הם כולם נראים מעולה, וגם את =)

    השבמחק
  6. אתחיל בהזדהות- גם לי בגלל הלימודים האלו אין ממש זמן לבלוג וכו' וזה מבאס ממש.
    השפתונים נראים מעולה (היה לי את ה- והועבר הלאה עקב עודף שפתונים), אבל הסדרה טובה למדי

    השבמחק
  7. אהבתי את הראשון הוא נותן מראה של ברברי

    השבמחק
  8. פוסט נהדר :) אני נהנית במיוחד מהתמונות שאת מוסיפה כדאי להראות איך כל הפנים נראות עם השפתון.

    השבמחק