יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

Real Techniques - Sam's Picks

ואו, כמה שהתגעגעתי לכתוב ולצלם! אבל עכשיו בסוף סוף התקופת מבחנים מאחורי אני שמחה להגיד שהבלוג חוזר לפעילות מלאה וצפו להרבה פוסטים :)

הפוסט הזה הולך להיות מעט יוצא דופן מהסיבה שאף פעם כתבתי על מברשות, איכשהו עם כל המוצרי איפור הם נדחקו לפינה, אבל מי כמוני יודעת שגם עם האיפור הכי טוב קשה להגיע לתוצאה טובה ללא הכלים המתאימים!

אז מה יש לנו היום?


ריל טכניקס הם ללא ספק אחת החברות האהובות עליי, שיחד עם המחיר הנגיש משלבים איכות מצויינת!
כשהסט הזה, שכולל בתוכו 5 מברשות בשנמצאות בליין הקבוע ומברשת אחת שמיוחדת לסט הזה, לא התלבטתי לשניה אם לרכוש אותו או לא כי לא רק שלא היה לי את אף אחת מהמברשות של החמישיה הרגילה, אלא גם שהמברשות שם התאימו בול למה שהיה חסר לי באוסף (כן, מפתיע שעדיין יש מוצרים שאני "צריכה" ולא רק רוצה :P).

מה כולל הסט?


4 מברשות פנים ו-2 מברשות עיניים, משמאל לימין:

מברשת מולטי טאסק:



בהתאם לשמה, אפשר להשתמש בה עם כל מוצר אבקתי: סומק, ברונזר וכ"ו. אני הולכת לאמץ אותה בתור מברשת לפודרה, כי למרות שיש לי את המברשת היעודית לפודרה של ריל טכניקס (המאוד גדולה), הייתי צריכה מברשת קטנה יותר בעיקר לחורף כי אני לא מפדרת את כל הפנים, אלא רק את איזור ה-T.
בליין הרגיל תוכלו למצוא אותה בסט Travel Essentials.

מברשת לקיבוע (Setting):



מברשת שמיועדת לקיבוע של קונסילר/פידור במקומות קטנים והנחת היילייטר. אני קניתי אותה בשביל ההיילייטר והאמת שאני שוקלת לקנות עוד אחת בשביל לקבע את הקונסילר, כי הגודל שלה הוא מצויין בשביל הדברים האלה, ולא נראה לי שיש לי עוד מברשות פנים באוסף בגודל ביניים כזה.
בליין הרגיל היא נמכרת כמברשת בודדה.

מברשת באפינג:



מברשת שתהיה מעולה להנחת פודרה על כל הפנים (למי שרוצה כיסוי קצת יותר גבוה מהפודרה, כי המברשת דחוסה יחסית), והיא מעולה גם להנחת מייקאפ נוזלי!
אני חושבת שבגלל שהיא יחסית דחוסה היא טובה טובה גם להנחה של סמקים וברונזרים לא פיגמנטיים במיוחד, ותוציא מהם את המקסימום. עם מוצרים פיגמנטיים צריך לעבוד איתה בזהירות.
בליין הרגיל תוכלו למצוא אותה בסט Core Collection.

מברשת למייקאפ:



טוב, אז כאמור המברשת הזאת מיועדת למריחת מייקאפ נוזלי, אבל אני פשוט לאאאא סובלת מברשות כאלה! התוצאה אף פעם לא נראית טבעית בעיניי, וצריך לעבוד איתה הרבה בשביל להגיע לתוצאות טובות.
מה אני הולכת לעשות איתה? המוצר היחיד שאני מניחה עם הידיים הוא הפריימר כי האמת אף פעם לא חשבתי בכלל להניח אותו עם מברשת, אבל עכשיו אני אתחיל ;)
בליין הרגיל תוכלו למצוא אותה בסט Core Collection יחד עם הבאפינג בראש.

מברשת טשטושים:



המברשת היחידה בסט שהיא במהדורה מוגבלת ולא ניתנת לרכישה כחלק מהליין הקבוע.
טוב, אין פה יותר מדי מה להגיד, רק אומר שריל טכניקס עשו עבודהמעולה עם המברשת הזאת, ואני אוהבת אותה יותר מאת כל המברשות שיש בסט עיניים היעודי, חבל שאי אפשר לרכוש אותה בנפרד. לעומת ה-deluxe crease שבסט העיניים שמגיעה בגודל מפלצתי ובאמת שלא ברור לקפל של מי הם עיצבו אותה בדיוק, המברשת הסט הזה היא בגודל המושלם!

מברשת אייליינר:



לריל טכניקס יש שתי מברשות אייליינר - אחת שמגיע בתוך הסט עיניים ושניה שניתנת לרכישה בנפרד. המברשת בסט הזאת היא מהסוג השני, שנמכר בנפרד, וטוב שכך כי היא הרבה יותר טובה ומדוייקת מזאת שמגיע בסט העיניים (בשלב הזה אתן כבר יכולות להבין מה אני חושבת על הסט עיניים..).
אני אהבתי את המברשת, אבל היא תהיה שימושית לכן רק אם אתן משתמשות באייליינר ג'ל (למרות שאם אתן לא, כדאי שתתחילו ;)).
בליין הרגיל היא נמכרת כמברשת בודדה.

כל המברשות בסט:


בשורה התחתונה:
כל המברשות פנים סופר רכות ונעימות למגע, ואני חושבת שיש בסט הזה מיקס טוב של מברשות למגוון שימושים. המחיר של הסט ללא הנחות הוא מחיר של חצי מברשת פנים של מאק בארץ, אז אם אתן מחפשות מברשות איכותיות בלי לקחת משכנתא, ריל טכניקס זאת בחירה מצויינת.

איפה רוכשים?
בעיקר ב-IHerb ששם ניתן להשיג אותה במחיר הזול ביותר של 30$. במידה והיא לא במלאי (כמו עכשיו למשל), יש אופציה ל-Notify me ותקבלו עידכון ברגע שהיא תחזור למלאי. 
קוד הנחה לרכישה ראשונה באתר - ZIR433.

את הסט ניתן להשיג גם דרך HQhair עם משלוח חינם, אבל שם את השלושים תשלמו כבר בפאונדים..


4 תגובות:

  1. יופי של סקירה!
    יש לי את רוב המברשות כאן והאהובה עליי מאלו שכאן היא ה setting,
    גם אני משתמשת בה בעיקר להנחת היילייטר, רעיון טוב לרכוש עוד אחת בשביל לקבע קונסילר.
    גם ממש בא לי לנסות את מברשת הטשטושים, מקווה שהם יוסיפו אותה מתי שהוא לליין הקבוע.

    השבמחק
  2. הסט באמת מציע מברשות לשלל שימושים (פנים ועיניים).
    יש לי את רוב המברשות (כמובן עם סטים אחרים) וכפי שציינת- בתמורה לעלות נמוכה יחסית מקבלים מברשות מעולות.
    כמוך, גם אני לא סובלת מברשות שטוחות למייקאפ, ובמברשת הצרה שהצגת כאן אני משתמשת בעיקר להנחת מוצרי הארה נוזליים.

    השבמחק
  3. פוסט טוב אבל הוא לא פתר לי את הדילמה לגבי הסט הזה. יש לי כבר את הבאפינג ואת מייקאפ השטוחה (ואני מתה על הבאפינג) ואני משתעשעת כבר הרבה זמן ברעיון של לנסות את המולטיטסק ואת הסטינג... לא יודעת אם אני באמת צריכה את הסט הזה (כנראה שלא) או סתם רוצה אותו...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת אם זה עוזר או לא, אבל מברשת הטשטוש המוגבלת היא ממש מוצלחת :P

      מחק