יום חמישי, 16 במאי 2013

סוף כל סוף - פוסט שני

ואו איך שהזמן טס! עברו להם כבר שלושה חודשים מהפוסט הראשון על המוצרים שסיימתי (אם פספסתן, תתעדכנו כאן), ואני חושבת שהגיע הזמן לעוד פוסט בסדרה שהפעם יכלול עוד מוצרי איפור מלבד מסקרה, אבל גם אותה כי אין מה לעשות, זה המוצר שהמתחלף הכי הרבה בתיק האיפור של כל חובבת איפור:)

מסיר איפור עיניים של קרליין:
אני לא אפרט עליו יותר מדי, כי כבר כתבתי עליו בעבר בפוסט של טיפוח חורפי. אני רק אגיד שוב שזה אחד מהמוצרי חובה שלי שאני לא ממהרת להחליף!
יירכש שנית? לא רק שירכש, אלא שכבר יש לי כמה בקבוקי ספייר בבית. לא מצאתי עדיין תחליף שעושה את העבודה בצורה כזאת טובה ובכזה מחיר.


מי פנים של וישי:
מי פנים מאוד נעימים, לא אגרסיביים, ועם זאת הרגשתי שהם באמת נתנו את הפיניש האחרון בניקיון הפנים ובעיקר בקיץ. הייתי משתמשת בהם המון כשהייתי צריכה לצאת לאנשהו עם איפור מינימלי, ופשוט הייתי מעבירה צמר גפן ספוג במי הפנים על העור.
אז למה הבקבוק החצי מלא נמצא כן? וכן, במקור המי פנים היו שקופים לגמרי, ואחרי טיסה הנוזל משום מה נהיה עכור וחלבי :( זאת אגב, לא המוצר היחיד שטיסות הרסו לי, כמו שתוכלו לקרוא בהמשך..
יירכש שנית? אולי. המוצר מאוד נחמד, ואם אני אתקל בו בהנחה טובה אני מאמינה שאני אקנה אותו, אבל לא משהו שהייתי יוצאת מגדרי כדי להשיג.


בושם Gucci II של (נחשו) Gucci:
כנראה שגוצ'י החליטו לא להשקיע יותר מדי מאמץ בבחירת השם, אבל מזל שהשקיעו בריח עצמו! אני מאוד אהבתי את הבושם הזה, והוא כנראה מהבשמים הבודדים שהצלחתי להבין את הריח המרכזי בו - ריח משגע של פירות יער. הבושם מאוד קייצי, מתאים בעיקר ליום ומאוד כייפי בכללי!
גם פה, לצערי, אני נאלצת להיפרד ממנו בחצי הדרך בגלל שאחרי טיסה (מוטיב חוזר אצלי בהרס מוצרים חח) כנראה משהו נסדק והבושם התחיל להריח בעיקר כמו אלכוהול רפואי 95%.. אוף עם הטיסות האלה!
יירכש שנית? לא יודעת.. עם כל האהבה שלי אליו, אני מאוד נהנית לנסות בשמים חדשים, אבל מי שאוהבת ריחות בסגנון, אני ממליצה לבדוק אותו!


מסקרה מסדרת קולוסל של מייבילין:
מסקרה מאוד מוכרת ברשת, נקנתה במסגרת הרצון שלי לבדוק את כל המסקרות של מייבילין (באמת!).
המסקרה הספציפית הזאת היא הקולוסל המקורית בגוון שחור והיא לא עמידה למים. הסיפור איתה הוא די שגרתי - ניסיתי אותה, הוא הייתה קצת רטובה מדי, נזנחה לחודש-חודשיים, ואח"כ התגלתה מחדש. הייתי משתמשת בה לאורך זמן בשילוב עם מסקרה של לנקום שהייתה גם נוזלית למדי אבל לא הצליחה להפריד את הריסים כמו שצריך, ושם בדיוק הקולוסל באה לעזרה - היא הייתה מעולה להפרדה ועם זאת עדיין נתנה קצת נפח. אורך - לא כל כך.
המברשת שלה היא מהסוג הישן והלא סיליקוני, ויחסית גדולה.
תירכש שנית? לא. לא מספיק מלהיבה בשביל לחזור אליה.



גלוס Glam Shine של לוריאל בגוון 103 Forever Nude:

אני אתחיל בזה שלשם שינוי הגלוס באמת מחזיק מעמד את מספר השעות המצויין על האריזה שלו. כפועל יוצא מזה, הוא מעט דביק, אבל בתור חובבת גלוסים, זה בכלל לא מפריע לי.
הגוון שלו הוא לא בדיוק ניודי כמו שניתן לחשוב מהשם שלו, אלא יותר ורדורד בהיר עם מעט שימר זהוב. לדעתי זה גוון שמאוד יחמיא לבהירות שבינינו, ואני הייתי נוטשת אותו ברגע שהייתי תופסת קצת שיזוף.
המריחה שלו נעימה ואני מאוד אהבתי את המברשת.
יירכש שנית? לא הגוון הספציפי הזה, כי אני פחות מתחברת לגוונים הבהירים האלה עכשיו, אבל משהו קצת יותר חי - בהחלט!




 אייליינר של מייבילין בגוון שחור:

היו לי יחסי אהבה-שנאה עם האייליינר הזה! למה בעצם? כי האפליקטור שלו מאוד נוח להנחה, ניתן בקלות ליצור איתו קו דק ומדוייק. הוא היה גם די עמיד עליי כשהוא היה מונח מעל צללית ופריימר. אבל, וזה אבל גדול, הוא היה פשוט סיוט להסרה! שלא כמו כל מוצר איפור אחר, לא רק שהוא לא היה יורד בניגוב אחד עם צמרון ספוג במסיר איפור, אלא הוא היה מתפורר ומתפזר על כל הפנים, מה שלא קרה לי אף פעם עם מוצר אחר. בקיצור, לגמרי כאב ראש להסיר אותו בערב כשאני רק מחכה להניח את הראש על הכרית.
אגב, אני מאוד הופתעתי לגלות שהחומר של האייליינר נמצא בתוך החצי הזהוב ולא הכחול, אז האריזה שלו קצת מטעה בעיניי.
יירכש שנית? לא, אני מחפשת משהו קצת יותר ידידותי למתאפרת העייפה.





עד כאן החלק השני, יצא לכן להתנסות במוצרים שבפוסט? :)




13 תגובות:

  1. האמת שאף פעם לא התנסיתי באף מוצר שכאן, אבל אני מקווה למצוא את המסיר איפור במבצע טוב (למרות שאני לא ממהרת להחליף את מסיר האיפור של לייף, הכי טוב שהיה לי בינתיים.)
    יש לך עצות כלשהן להימנע ממקרים של הריסת מוצרים בטיסות?
    שבת שלום (:

    השבמחק
    תשובות
    1. קראתי בכמה מקומו שהמסיר של קרליין מאוד מאוד דומה, אם לא זהה, לזה של לייף! ולגבי ההריסת מוצרים, הדבר הכי חשוב זה לעטוף אותם כמו שצריך, ובמידת האפשר לקנות נייר פצפצים כזה ולעטוף איתו..

      מחק
    2. היום הלכתי לקנות וראיתי שזה אותו יצרן- זהים לחלוטין!
      טוב, העיקר שיש ספייר (:

      מחק
  2. המסיר איפור הזה של קרליין באמת מצויין וכשנמכר בהנחה בסופר פארם גם מאוד משתלם
    לא קרה לי סיפורי טיסות מבאסים עם מוצרים ועכשיו הלחצת אותי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח נו עדיף להלחץ ושלא יקרה כלום, מאשר להיות שאננה כמוני ולקבל מוצרים הרוסים, אוף :/

      מחק
  3. העניין עם האייליינר והאריזה המטעה ממש הזוי D=
    דווקא אצלי מסיר האיפור של קרליין פ'סדר והקולוסל להיט =)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב נו, רק מראה שאיפור זה עניין אינדיבידואלי P:

      מחק
  4. מסיר האיפור של קרליין על הכוונת.
    מלבד מסיר איפור ופודרה לא ממש מסיימת מוצרים. מסקרות הולכות אחר כבוד לזבל אחרי 3 חודשים והשאר מצטופפים

    השבמחק
    תשובות
    1. לסיים פודרה נראה לי כמו משימה בלתי אפשרית! הפודרה שאצלי נמצאת בשימוש הכי תדיר כבר כחצי שנה - נראית כמו חדשה חח..

      מחק
  5. אני כמוך בקטע של מסיר האיפור של קרליין- מחזיקה סטוקים!
    האיליינר- ממש לא בשבילי, יותר מדי התעסקות!
    וכן, גם אני לא עפתי על המסקרה הזו...

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת שווה, מסיר טוב ועוד במחיר כזה!

      מחק
  6. חייבת להסכים שהמסקרה הזו אוברייטד לגרמי

    השבמחק