יום שישי, 26 בספטמבר 2014

*-* Shopping in Sephora *-*

*עידכון אחרון 29/4/15*
פוסט 'השופינג בספורה' הראשון שהתפרסם בבלוג בקרוב יגיע לגיל שנתיים והחלטתי שזה זמן טוב לרענן נהלים :P
מה גם שהידע האיפורי שלי גדל בצורה משמעותית בזמן הזה, שלא נדבר על היחסים הצמודים עם החנות, ככה שפוסט מעודכן היה מתבקש.
מומלצי ספורה שתראו בפוסט מתחלקים לשניים - כאלה שאני אוהבת אישית וכאלה שעוד לא הספקתי לצרף לאוסף, אבל מקבלים טונות של ביקורות טובות ברשת. כל המחירים שמופיעים בפוסט מתייחסים למחירים בארה"ב, באירופה זה לרוב אותו המספר, אך ביורו.
ממליצה לשמור במועדפים אם מתוכננת לכן טיסה בקרוב ולהכין את חשבון הבנק לנזק ;)


Anastasia Beverly Hills:
מלכת מוצרי הגבות, אבל לא רק. בין המוצרים המפורסמים שלה תוכלו למצוא את עיפרון הגבות Brow Wiz המהולל שלה (21$ אם כי לטעמי הוא *מאוד יקר*, כי הכמות שלו מזערית), את Brow Pomade שהוא ג'ל לגבות (18$), ומההתנסות שלי איתו מדובר במוצר מנצח, פלטות הצלליות שיוצאות במהדורות מוגבלות, כאשר האחרונה היא הארטיסט פאלט (39$), ואיך לא - את פלטת הקונטור (52$) שהיא ללא ספק אחד הלהיטים של התקופה האחרונה.



BareMinerals:
חברה שאני אישית מאוד אוהבת, אבל היא קצת פחות מוכרת בארץ. מבחינת המומלצים שלהם: יש להם צלליות באיכות מדהימה, בעיקר אלו במגיעות בפלטות ה-Ready (במחיר של 40$ לשמונה צלליות). המייקאפ המינרלי (27$) שלהם הוא נהדר למי שמחפשת מייקאפ באבקה שלא נראה מאט לגמרי, אלא משהו לכיוון הטבעי יותר. השפתונים מליין ה-Marvelous Moxie מעולים גם כן (18$) - מרקם קרמי, נעימים על השפתיים ובגוונים יפים.

Benefit: 
אני מניחה שאת בנפיט אין באמת צורך להציג נכון? את פריימר הפורפשיונל (31$) מהללות אין ספור יוטיובריות, לי עדיין לא יצא לנסות אותו, אבל אם אתן מחפשות פריימר שיטשטש לכן את הנקבוביות - He's your guy, ולתשומת לבכן - יצא לי לראות אותו נמכר גם בגודל מוקטן שמצויין להתרשמות. הסמקים בקופסה של בנפיט מפורסמים גם כן, כמו רוקאטור השימרי (28$), אבל אני דווקא ממליצה לנסות את הברונזר הולה (28$), ברונזר מאט בגוון מושלם (למרות שלפני שתרצו לקנות אותו, אני מציעה לכן לנסות את הדיופ שלו, Sunny של NYC, כמעט אחד לאחד בעשירית מהמחיר).
נקודה נוספת לזכות בנפיט היא שהם תמיד מציעים מארזים עם מוצרים מוקטנים וזאת הזדמנות מצויין לנסות מגוון מוצרים חדשים ובינינו, זה הכי כייף :)


Bobby Brown:
הפעם שלוש המלצות מהנסיון האישי שלי ;) שני מוצרי מאסט מבחינתי הם הקורטור לעיניים (25$) (קליק לסקירה) והשימר בריק (44$), למי שאוהבת כמובן, לי את beige והוא ללא ספק אחד המוצרים היפים באוסף שלי. המלצה נוספת היא לסדרת השפתוני מאט, שהם לא בדיוק מאט :P יותר לכיוון הקרמי והפורמולה נהדרת!





Hourglass:
המלצות בגזרת ה-'ניסיתי בחנות, התאהבתי, והתבסאתי על המחיר', אבל היי, מדובר הרי בפוסט המלצות וחייב גם כמה יוקרתיות ;) 
המון הייפ ברשת מקבלים הסמקים והפודרות של אאורגלס בזכות הגימור שלהם. אני כבר המון זמן מתכננת על הפלטה של שלושת הפודרות (58$, היא נכנסה לליין הקבועה). אם אתן יותר בעניין של סמקים תשמחו לשמוע שבקרוב תצא גם שלישיית סמקים במחיר משתלם (בודד עולה 35$).
אם שפתונים עמידים בגימור מאט מדבר אליכן, כדאי לנסות גם את ה-Opaque Rouge Liquid Lipstick (שיעלה לכן 28$).



Kat Von D:
עוד חברה שיחסית לא מוכרת בישראל, ואפשר להגיד שאני בעצמי גיליתי אותה רק השנה. אז מה שווה לבדוק כאן? את שתי פלטות הצלליות הנהדרות (46$ ולהתעלף מהסווטצ'ים), וגם פה יש לי המלצה לחובבות המאט על השפתיים - השפתון הנוזלי של קאט וון די (19$) לא רק יושב מושלם, אלא גם מאוד עמיד, ושני הגוונים שברשותי רק פתחו לי את התיאבון ועכשיו אני חושקת פחות או יותר בכל הסדרה ;) חוץ מזה אפשר למצוא אצל קט גם פלטת הצללות והארות (55$) בהתאם לטרנדים הנוכחיים ומהסווטצ'ים שניסיתי היא חמאתית בטירוף!



Nars:
משום מה נארס היא חברה שלא מושכת אותי במיוחד, אולי בגלל שהנסיון הראשון שלי איתה היה לא להיט (דואו של אורגזם ולגונה שמצריך יותר מדי עבודה בשביל מעט מדי פיגמנט), אבל קבלו בכל זאת כמה מוצרים שמומלצים ברחבי היוטיוב: הקונסילר (29$) שלהם, היילייטר אלבטרוס (30$) שבמציאות נראה מהמם, אם כי מאוד צהוב, ברונזר לגונה (38$) והשפתונים שלהם (32$) שעברו כמה שינויים בפורמולה (ולפי השמועות - לטובה).


Sephora:
אם אתן אוהבות שפתוני מאט, אבל מתבאסות מהיובש, נסו את Color Lip Last היפיוף הזה (13$) של ספורה. הגימור שלו אמנם מאט, אבל הוא הרבה יותר סלחני לשפתיים (בהשוואה למאט של מאק למשל).
ככה נראה עליי מס' 12.

Smashbox:
כשאומרים סמאשבוקס הדבר הראשון שקופץ לי לראש הוא פריימר הפוטופיניש שלהם (36$). אני ניסיתי אותו בגרסה הירוקה (המנטרלת אדמומיות) ומאוד אהבתי, אבל ברשת הכי הרבה במה מקבל דווקא הפריימר השקוף, וגם פה בדומה לפורפשיונאל של בנפיט, אפשר למצוא אותו בגודל מוקטן בסטנדים בדרך לקופה ;)


Stila:
הפלטות של סטילה (39$) מקבלות המון ביקורות טובות ברשת ולא לחינם, האיכות של הצלליות באמת מצויינת, אז אם אתן בחיפוש אחר פלטה טובה - שווה לבדוק. ואם כבר מדברים על צלליות אי אפשר שלא להזכיר את הצללית המפורסמת שלהם, Kitten (תעלה לכן 18$), ואנחנו מדברות פה על צללית זוכת פרסים, לא פחות :P לי הצללית הזכירה את המרי לו וזאת הסיבה היחידה שאני לא רצה לקנות אותה כי מדובר במוצר מהמם שיכול לשמש גם היילייטר מצויין. 
עוד צלליות שעורררו הרבה הייפ הן צלליות ה- Magnificent Metals Foil Finish Eye Shadow, בעלות גימור מתכתי ומאוד ייחודי, והמחיר בהתאם - 32$ לצללית אחת D: ממליצה לוודא שאתן מתחברות לגימור כי מדובר בלא מעט כסף עבור צללית אחת, גם אם היא הורסת את הבריאות. 
והמלצה אחרונה בגזרת סטילה היא הסומק הקרמי שלהם (25$), שמוגדר כמוצר גם ללחיים וגם לשפתיים. לי יש אותו בגוון Peony (קליק לפוסט עליו) שנראה די משעמם בפאן, אבל בפועל נראה כל כך בריא ורענן על הפנים, וכל זאת מבלי להשתלט על האיפור, אז אם גוון העור שלכן הוא בהיר עד בינוני, נסו אותו :)

Too Faced:
אי אפשר לדבר על טו פייסד מבלי לציין את פריימר העיניים (20$) המצויין שלהם, שהייתי צמודה אליו במשך המון זמן, הוא עושה את העבודה בצורה מצויינת! בגזרת השפתיים שפתוני ה-
La Crème (שלכן תמורת 22$) התברכו בפורמולה מוצלחת וקרמית, וכמובן איך אפשר בלי להזכיר את שפתוני ה-MELTED החדשים (21$), שהם על תקן שפתון נוזלי ומקבלים המון ביקורות טובות ברשת (סקירה שלי תקבלו בקרוב:)).
לחובבות הצלליות הנייטרליות יש את פלטת השוקולד (49$) המפורסמת (שמריחה בהתאם לשמה), מחפשות פלטה נייטרלית ואיכותית שהיא לא נייקד? אולי זאת תהיה האחת בשבילכן!

Urban Decay:
וכמובן שאי אפשר לכתוב פוסט המלצות על ספורה מבלי לדבר על סדרת פלטות הנייקד של אורבן דיקיי שכבר מזמן נהפכו למאסט בקרב חובבות איפור (ואם לא הן, אז הדיופים שלהן). לי יש את הפלטה הראשונה והשלישית, ועל השניה ויתרתי. את דעתי על הפלטות האלה אתן בטח יודעות כבר - צלליות איכותיות במחיר שווה! לאוהבות המאט יש את הפלטות של נייקד בייסיקס 1 ו-2, ואם תשאל אותי, מבחינת הגוונים אין שום סיבה בעולם לקנות את שתיהן..
מעבר לנייקדיות כדאי להצטייד בעיפרון העיניים השחור הכי טוב שאני מכירה, ה-Perversion המעולה (20$) שגם על קו המים מחזיק אצלי שעות. מוצר נוסף שאני אוהבת הוא ספריי לקיבוע שלהם (30$) שנותן לאיפור אקסטרה עמידות ובמידת האפשר אני ממליצה לקנות את הגודל המוקטן לנסיון, ואל דאגה, הוא מספיק להמון זמן!
ולקינוח כמובן שפתונים - ליין ה- Revolution עטור השבחים (22$), אני בונה על כמה גוונים כבר המון זמן ואיכשהו כל פעם דוחה את הקניה :(

Becca:
ה-מוצר של בקה הוא ללא ספק ההילייטרים המפורסמים של המותג בשלל גוונים, כאשר ה-moonstone וה-opal הם כנראה הכי מבוקשים (46$), הרשת מפוצצת בהמלצות חמות על ההיילטרים האלה, ככה שכנראה לפחות הצצה הם שווים בהחלט!


Sephora Favorites:
אם התמזל מזלכן לבקר את החנות (או לצייד חברה/בן משפחה בוישליסט) בטרום/שיא תקופת החגים , קרי מעכשיו ועד סוף דצמבר, אני מאוד ממליצה להצטייד בסטים של מועדפי ספורה. במה מדובר? בקיטים לפי נושאים שונים שמכילים לרוב מספר מוצרים מוקטנים וגם כאלה בגודל מלא, במחיר מיוחד (קליק כאן בשביל להציץ בסקירה מהממת של סתיו על סט שיצא בקיץ). בין הסטים המעניינים ניתן למצוא סט של מסקרות, סט של שפתונים (מיותר לציין שהוא כבר בידיי, נכון? D:), סט למראה זוהר וכ"ו. 

וזהו :) אני מאוד מקווה שתהנו מהפוסט ותמצאו אותו שימושי, וכרגיל אני אשמח לשמוע המלצות נוספות למוצרי מאסט!



5 תגובות:

  1. פוסט כל כך שימושי ומצויין, אמנם אני מכירה פה כל מוצר ומוצר (יש פה התמכרות רצינית) אבל תמיד כיף לרענן את הוישליסט :) מקווה שיצא לי בשנים הקרובות לבקר את הקרובים שלי בארה"C ולהצטייד באיפור להרבה הרבה זמן ;-) !

    השבמחק
  2. היי אני פה!!! את כל כך יסודית ;) כל הכבוד בובה! הרשימה שלי רק הולכת ומתארכת :(

    השבמחק
  3. מתה על הסיבובים בספורה! אם כי יצא לי עד כה רק באירופה. הפורפשונל מצויין, המייקאפ המינרלי של ברמינרלס עליי כרגע ואני ממש מאוהבת בו מהרגע שרכשתי אותו ברשת, מוצרי אורבן דקיי נהדרים.. ויש חברה אחת שלא ציינת וממש בא לי לנסות את הסמקים שלה ואת המסקרות וזוהי טארט :) אוף בא לי!
    פוסט מקסים, נשיקות! :*

    השבמחק
  4. מה הסיבה שאיני מצליחה לרכוש מהם??? יש לי חברת שילוח אם כתובת בארהב כרטיס אשראי ישראלי בינלאומי תקין
    איפה אני עושה טעות?????
    אני מקבלת מספר הזמנה אבל בפועל לא מחייבים אותי וכמובן שאני לא מקבלת מספק מעקב או אישור שהמשלוח יצא

    השבמחק
    תשובות
    1. ספורה עושים המון בעיות עם חברות שילוחים :/

      מחק