יום שלישי, 28 במאי 2013

איפור צבעוני עם פלטת ה-Fun

לפני זמן מה, באחד מהשיטוטים שלי ב- Chemist Direct, נתקלתי בפלטת ה-Fun של אורבן דיקיי בהנחה (לינק) , ומה אני אגיד? הצללית הורודה והצללית הסגולה שבו אותי, ולא התאפקתי מלהזמין!
באופן כללי אני מאוד אוהבת את הצלליות של אורבן דיקיי, ברוב המכריע שלהן הן חמאתיות, פיגמנטיות ברמות וגם עמידות, אם כי לפעמים יש קצת פול אאוט מהן.

ככה נראית הפלטה במצב פתוח, אחרי שימוש P:


כמו שאתן יכולות לראות, היא מגיעה גם עם עפרון עיניים מוקטן, בגוון שחור עם נצנצים כסופים - לא העיפרון הכי מוצלח שלהם, אז חבל..

כמובן שהשילוב הראשון שקפץ לי לראש היה לעשות איפור שמשלב את הסגול והורוד ביחד, אבל החלטתי להשאיר את זה לאח"כ ולנסות לשלב משהו פחות צפוי - הטורקיז והברונזה שביחד הזכירו לי חוף ים!

לפני שאני אדבר על האיפור שעשיתי, למקרה שהפלטה נראית לכן מעניינת - היא אכן טובה ושימושית לטעמי, אבל רציתי לציין את הצללית Uzi במיוחד. זוהי הצללית לבנה/כסופה בפינה הימנית העליונה. זאת אחת הצלליות הכי מזעזעות שנתקלתי בחיי! הגוון שלה הוא מן כסוף בהיר וגירי כזה, שבנוסף להכל מכיל *נצנצים*! כן, לא שימר, אלא חתיכות נצנצים גדולות, שלא רק שנראות מכוער, אלא גם מעדיפות את הלחיים שלי ולא באמת נשארות על העפעף יותר מ-3 דקות, ככה שהוזהרתן! 

שלושת הצלליות שהן אני השתמשתי לאיפור הזה הן sin (שקיימת גם בנייקד פאלט הראשונה), baked הברונזית ו-flipside הטורקיזית.

מימין לשמאל: פליפסייד, בייקד, סין

בגלל שהלכתי על עיניים צבעוניות, התחלתי את האיפור קודם כל מהעיניים.
הנחתי את הפריימר הקבוע של טו פייסד ומעל הנחתי את הפיינטפוט פיינטרלי של מאק כדי לחזק את הצבע של הצלליות מעל.


המשכתי עם הצללית הכי בהירה מבין השלוש - sin - על הזווית הפנימית של העין, גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון.


הנחתי את בייקד על אמצע העפעף וגם כתיחום תחתון במקביל, כשאני משאירה קצת מקום בפינה החיצונית לטורקיז.


הנחתי בהתחלה בטפיחות את הפליפסייד בזווית החיצונית של העין, ואח"כ בעזרת מברשת פלאפית טשטשתי את הטורקיז גם בקפל, כשאני משתדלת לא לעלות איתו יותר מדי על הברונזה כדי שעדיין ישאר קצת ניגוד בגוונים.



בשביל קצת יותר עומק הוספתי לזווית החיצונית את הצללית creep מפלטת הנייקד הראשונה, שהיא מן צללית מושחרת אבל לא חזקה מדי, ואם אתן רוצות להשתמש בצללית שחורה שמאוד פיגמנטית, אני ממליצה לקחת כמות מזערית ממנה על המברשת, כדי שהמראה הזה לא יהפוך לדרמטי מדי במידה ותכננתן עליו כמראה לשעות היום.
בעצם הגבה הוספתי את הצללית virgin גם כן מפלטת הנייקד הראשונה.
(לסווטצ'ים של creep ו-virgin)

לתיחום העין השתמשתי בעפרון עיניים מסדרת אינפיילבל של לוריאל בגוון חום. שוב, גם כן, כדי להימנע ממראה חד ודרמטי אני העדפתי לא להשתמש בעפרון שחור.
את העיפרון של לוריאל הנחתי בקו הריסים העליון וטשטשתי אותו עם מברשת, והנחתי אותו גם בקו המים. שם הוא אגב החזיק מעמד 4 שעות בלי לזוז, שבשביל מעקה העין, לדעתי, זאת עמידות מצויינת.


וסיימתי כמובן עם מעגל ריסים והמסקרה של בנפיט Bad Gal המוצלחת.
המראה הסופי של איפור העיניים:


אחרי שהעפתי את כל הפול אאוט עם מגבון, המשכתי לאיפור הפנים. 
כפריימר השתמשתי בזה של לוריאל שמגיע בצנצנת (לא הכי הגייני אם תשאלו אותי, ובגלל זה אני גם אני לא מושיטה אליו את היד לעיתים קרובות מדי אפילו שהוא מאוד מוצלח בעיניי).

למייקאפ השתמשתי בקולורסטיי וויפד של רבלון.
אני לא יודעת אם ציינתי את זה בפוסטים קודמים, אבל חלק מהמייקאפים שלי, ככה מסתדר, בגוונים יחסית כהים ואם חשבתן שאתן בגוון העור שלי ובדקתם את אחד מהגוונים שאני משתמשת והוא היה כהה לכן - יש לזה סיבה. קודם כל בקיץ ובחורף השינוי בגוון העור שלי הוא די משמעותי (למרות שהקיץ סוף סוף אימצתי קרם הגנה לפנים עם SPF גבוה), והסיבה השניה לזה היא שאני שמה כמויות מאוד מאוד קטנות של מייקאפ על הפנים ולכן ההבדל לא כזה בולט לעין. מי שמחפשת כיסוי גבוה - הגוונים שאני משתמשת בהן יהיו כהים לה.

מתחת לעיניים השתמשתי בקורקטור המעולה של בובי בראון וקיבעתי אותו עם פודרת HD של אלף.
לקונטור השתמשתי בברנוזר Hoola של בנפיט ואת הסומק לצערי אני לא זוכרת :(
לגבות השתמשתי בצללית גבות של ביוטיקר - בצד הבהיר יותר.

בשפתיים הנחתי גלוס של רבלון בגוון 022 Sunset Peach (לסווטצ'ים).

וזאת התוצאה:




לדעתי האיפור יצא מאוד קייצי, וכרגיל, אשמח לשמוע אם אהבתן את השילוב של הברונזה עם הטורקיז או שאתן מעדיפות ללכת על גוונים רגועים יותר?


16 תגובות:

  1. מקסים!!!!

    השבמחק
  2. מהמם ומרענן! נראה לי שרק את ושירי בן טובים יכולות להרשות לעצמכן כל כך הרבה צבע ושזה ייראה קול. אני מתכננת לנסות קולור בלוק עם קולור טאטו טורקיזית שבדרך אליי, אבל מראה איפור עיניים מלא וצבעוני הוא קצת קשה עליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם בהתחלה הייתי "תקועה" על גוונים נייטרלים, אבל בהחלט שווה לנסות :) יש לי את הקולור טאטו שאת מדברת עליה ואני לפעמים עושה מן איפור מעושן צבעוני רק איתה!

      מחק
  3. פליפסייד מדליקה וכך גם כל האיפור. אני מדמיינת או שבאמת הרחבת את האיזור הצבעוני גם למעל הקפל?! אני ממש בעד!! יפהפיה =) הלכתי לחטט בכמיסט דיירקט

    השבמחק
    תשובות
    1. כן עליתי טיפה יותר גבוה, אחרת הטורקיז היה נעלם לי :( והכמיסט דיירקט אתר מעולה! המשלוח שם אגב מתקזז כי באישור ההזמנה זה מוריד לך מע"מ בגלל שהמשלוח לישראל!

      מחק
  4. מקסים! מאד הולם אותך :-)הפלטה מצדיקה את שמה...

    השבמחק
  5. יצא ממש יפה! לא שילוב שגרתי אבל אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, החלטתי לנסות משהו שונה הפעם:)

      מחק
  6. מקסים!! אהבתי מאוד. טורקיז זה צבע שקשה לגרום לו לעבוד לדעתי, ואת הצלחת בגדול! (ולא מזיק שאת מהממת בכל צבע)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני מתה על הצבע הזה, באמת חבל שהוא קצת טריקי!

      מחק
  7. פלטה מקסימה! ערבוב שבקלות יכל להפוך לקרקס יצא עדין ומחמיא מאוד:)

    השבמחק
  8. Isotretinoin 5 mg ought to be utilized in the portion and term as exhorted by your PCP. Take it with food, ideally simultaneously every day to keep away from a missed portion. It might require a little while for your manifestations to improve however continue to take the medication consistently to get the most advantage. If you notice no improvement following half a month, see your PCP once more. The most well-known results incorporate dry skin, rash, and expanded liver chemicals. They are not normally genuine and regularly vanish in the wake of becoming acclimated to the medication yet on the off chance that they trouble you or don't disappear, tell your PCP.

    השבמחק