יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

שינויים בטמפרטורה - #איפור שכולו חם

כמה שקיוויתי שהחודש אני אעמוד בקצב של לפרסם פוסטים בתדירות של לפחות פעמיים בשבוע, אבל אז באה המציאות והחליטה שלא מתאים לה הסידור הזה :( אבל אני עדיין לא איבדתי תקווה לגמרי, ככה שאולי בקרוב אני אפתיע אותכן במלא מלא פוסטים חדשים ;)

מראה האיפור בפוסט הזה הוא אחד מתוך שניים שאני אפרסם עם מן טאג של "שינויים בטמפרטורה" - והפוסט הראשון יוקדש כולו למראה איפור חם - צלליות, סמקים ושפתיים - הכל בגוונים החמים, ואפילו המייקאפ בתת גוון צהוב, בקיצור, איפור חם all the way!

חם, קר, צהוב, אדום - איזה איפור שלא יהיה - מתחילים מהפריימר של טו פייסד. ומהשאריות של מסקרה של אסנס, מסתבר.. אחח הדברים שמגלים רק בתמונות..


בשלב הבא הנחתי צללית קרמית של מייבילין בגוון ברונזי אדמדם בחלק הפנימי והחיצוני של העפעף, כאשר את המרכז אני משאירה ריק. אני לא חושבת שניתן להשיג את השלישיה הזאת כבר, אבל לא באמת הפסדתן משהו, הצלליות די מעצבנות ו-"מקריסות" גם על פריימר אחרי כמה שעות.


הדיוק לא קריטי בנקודה הזאת, שכן כל העניין עוד יטושטש המון בהמשך.

את הגוון של הצללית חיזקתי עם צללית בצבע זהה של חברת סופטאץ' מפלטה עלומת שם (בסוף הפוסט מופיעה תמונה של כל המוצרים).


את המקום הריק במרכז העפעף מילאתי בצללית זהובה, ה-half baked מפלטת הנייקד, בטפיחות.


את הקפל חיממתי ממש מעט עם צללית חומה מאט, יחסית בהירה, וכן - חמימה, מפלטת המיט מאט של דה באלם.



התיחום התחתון קיבל תיחום זהה לעליון, ברונזה בצדדים, זהב באמצע.


אחרי שסיימתי לאפר את שאר הפנים, הנחתי מתחת לעיניים את הקונסילר של לוריאל בגוון W1-2-3. כן, כן, אין בובי בראון הפעם :P
הוספתי את עיפרון העיניים לוריאל בגוון חום בקו המים וסיימתי עם ה-they're real של בנפיט.
איפור העיניים הגמור נראה ככה:


וכן, אני לגמרי במוד ברונזי לאחרונה :)

לשפתיים התחלתי עם הפריימר שפתיים של מאק ולאחר מכן עברתי עם עיפרון שפתיים של סופטאץ' בגוון venus 67, תחילה על המסגרת של השפתיים ולאחר מכן מילאתי את הכל. שמתי מעט אודם בטפיחות - גוון ניודי של לוריאל מס' 235 (ללוק נוסף עם השפתון קליק כאן), ומעליו גלוס של רבלון שאני מאוד אוהבת בגוון Sunset Peach 022 (לסווטצ'ים ותמונות). 
אני חייבת להגיד שלו זה לא היה פוסט של מראה חם, סביר להניח שהייתי שמה שפתון אחר, מעט קריר יותר וכנראה גם קצת יותר ורדורד כי אני פחות בן אדם של ניודים ובעיקר כאלה שנוטים לחומים.

המראה הסופי:


בתמונה הראשונה השפתיים נראות מעט פנינה-רוזנבלומיות, אבל אני מבטיחה שבפועל התוחם לא היה בולט ככה :/



שאר המוצרים בהם השתמשתי:


מייקאפ הלת'י מיקס של בורז'ואה בגוון 53
קונסילר true match של לוריאל בגוון W 1-2-3
עיפרון גבות של לנקום בגוון Natural Blonde (לפירוט)
פודרת HD של אלף
ברונזר Hoola של בנפיט
סומק של ביוטיקר בגוון 02 (לפירוט)
סומק Shape the Future של מאק (לפירוט)

אני מאודדדדד מקווה לפרסם את החלק השני של הפוסט בימים הקרובים, תחזיקו לבלוג אצבעות ;)


6 תגובות:

  1. מהמם, אני חושבת שאפשר אתך עוד יותר להכהות את העיניים כדי שהכחול יקפוץ החוצה. את גורמת לי לרצות לאפר!

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הגוונים הללו! הם מחמיאים לך מאוד.
    השלשה הזו של מייבילין- נראתה לי מושלמת, בסוף החוסר עמידות שלה שבר אותי והיא הועברה הלאה.

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את המראה. מתאים גם לי מאוד בחורף.. עיניים חומות וזה :) וגם שפתון ניוד כמו ששמת הפעם מאוד מתאים לך לטעמי. מידי פעם אני אוהבת גם את הנייטרלים :)

    השבמחק
  4. אהבתי! מראה מאוד עדין ומקפיץ עיניים!

    השבמחק
  5. יפה לך מאוד! אני אוהבת את גווני הברונזה :)

    השבמחק
  6. מראה העיניים פשוט אבל מרשים, אוהבת מאוד את צורת ההנחה הזאת. גם אני הייתי הולכת על שפתון אחר P= אבל בשביל הפוסט נמחל לו...

    השבמחק